lørdag 15. januar 2011

Skitur på jordet :)

I dag har Karin-Marie, Einar Wessel og Hildur Amalie gått på ski ute på jordet. Det var visst gøy :)
Det er veldig mye snø på jordet, men det gikk greit for de som er så lette å gå på den med ski. Ble litt verre å komme seg opp når de falt, men for det meste gikk det greit. Hildur Amalie måtte ha litt assistanse da hun kjørte den ene skia godt ned i snøen under et fall og slet med å komme seg opp igjen, men det gikk da bra til slutt. Jeg måtte krype i snøen for å komme frem til henne men som sagt så gikk det bra til slutt :)

Blir nok flere skiturer på jordet etterhvert.. Akkurat nå skulle jeg nok ønske at jeg hadde ski jeg også for jeg må nok innrømme at det så ganske gøy ut :) Kanske investere i ski til neste vinter..








































Ingen kommentarer: