søndag 17. april 2011

Olabil

Nå har jeg startet med prosjekt olabil :)

Gjennom jobben har jeg i en tid hatt ganske stor tilgang til diverse såkalt ukurante paller (dvs alt som ikke er europaller) og disse har jeg fått ta med hjem.. Til nå har disse blitt kappet opp og brukt til ved, men nå som det begynner å bli varmere i været kom det liksom en idè inn i hodet mitt om å lage en olabil.. Så nå har jeg drevet og planlagt litt sånn i det stille og i går satte jeg i gang.. Mangler fremdeles hjul så kommer ikke så langt i første omgang og har ikke helt funnet ut av hvordan den skal styres ennå (har noen ideer), men har iallefall begynt på selve bilkroppen.

Ungene synes det er kjempespennende, men har ikke vist spesielt stor interesse for å hjelpe til foreløpig.. De gleder seg bare til den blir ferdig og kan ta den i bruk..

Den kommer ikke til å se spesielt proff ut, men det er heller ikke meningen.. En olabil skal etter min mening bære preg av å være hjemmelaget og det kommer nok denne til å gjøre til gangs :)

Blir vel å ta noen bilder etterhvert, men har ikke tatt noen ennå..

Om det er noen som har noe som kan brukes til hjul liggende så er det bare å si fra :)


Ingen kommentarer: